روش های افزایش اسپرم
نوشته شده توسط : ادمین

زیاد شدن اسپرم با صدف دریایی:

شاید صدف دریایی هیچ جایی در سبد غذایی شما نداشته باشد در حالی که خواص بسیاری را در خود گنجانده است . صدف سرشار از روی است ، ماده معدنی که نقش مهمی در بهبود سطح تستسترون و تولید اسپرم در مردان دارد. مواد معدنی موجود در صدف یکی از قوی ترین ها برای بهبود رابطه جنسی و افزایش انرژی در مردان است .

 

تخم مرغ موثر در ازدیاد اسپرم:

شاید شما از این توصیه ی قدیمی ترها را شنیده باشید که به افراد نابارور و زنان نازا تخم مرغ خوری را پیشنهاد می کنند . تخم مرغ در لیست مواد غذایی اسپرم زیادکن هم قرار دارد و به دلیل داشتن میزان قابل توجهی پروتئین و ویتامین ای شرایط را برای تولید اسپرم سالم و قوی در بیضه ها فراهم می سازد. همچنین مصرف تخم مرغ برای از بین بردن رادیکال های آزاد که منجربه نابودی اسپرم در بدن مردان می شوند اهمیت دارد.

اسفناج برای زیاد شدن اسپرم:

برگهای سبز پرخاصیت برای مردان هم فایده دارند. از آنجایی که سبزیجات برگ سبز دارای مقدار زیادی اسید فولیک هستند ساختار و شکل کلی اسپرم را تقویت می کنند. کمبود سطح فولات در بدن باعث تغییر شکل اسپرم شده و آن را دارای دوسر و دو دم می کند که این عاملی برای ناموفق بودن عمل لقاح و باروری است که حتی اگر اسپرم قادر به تکمیل پروسه ی لقاح شود بارداری جنین ناقص شکل می گیرد پس اهمیت مصرف اسفناج برای تامین اسید فولیک بدن هم برای زنان و هم برای مردان ثابت شده است.

 

زیاد کردن اسپرم با خوردن موز:

موز حاوی انزیمی به نام بروملین است که موجب افزایش اسپرم در مردان می شود. این میوه غنی از ویتامین B است که می تواند در افزایش استقامت اسپرم و حتی تامین انرژی مردان تاثیرگذار باشد.

 

مارچوبه برای زیاد کردن اسپرم:

مارچوبه غنی از ویتامین سی است ، این خوردنی پرخاصیت اما کم طرفدار را از سالهای دور به عنوان یک ماده حجم دهنده اسپرم مردان می شناسند و برای درمان مردان نابارور از ان استفاده می شده است. میزان قابل توجهی از ویتامین سی موجود در مارچوبه اسپرم ها را در برابر رادیکال های آزاد یا به اصطلاح نابود کننده های اسپرم در مردان محافظت می کند.





:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: